Borga Dinçler @ YTU

Birkez daha Yıldız Teknik Üniveristesi, İletişim Tasarımı Bölümü'nde ahkam keseceğim...

Elbette bu sosyomat.com'da kestiğimiz ahkamlardan farklı ve gayet ciddi bir mesele. Bölümün 2nci sınıf öğrencilerine "Marketing", "Online / Digital Mecra" ve "SMarketing" konularında bildiklerimi aktarmaya çalışacağım. Geçen sene kullandığım sunumu update ederek belirli ölçüde bir tutarlılık yakalamak istedim ama ne mümkün! Bir yılda değişen ve yaşanan o kadar çok şey var ki ben bile şaşırıyorum. Üstelik ben de sektörde masanın diğer tarafına geçmişken (Doğan Online / Muzi) çok ama çok şaşırıyorum! Geçen yıl ders süper geçmiş, sonrasında aldığım "feedback"lerde çok iyiydi. Umarım bu sene de keyifli geçer...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yunanistan Gezi Notları - Günübirlik Kos

İtalya Gezi Notları – Roma ve Milano

Arjantin Gezi Notları - Buenos Aires