Google ‘herşey’i internete sığdıracakmış!

Bugün ajanslara düşen ve ntvmsnbc tarafından hemen duyurulan San Francisco kaynaklı bir habere göre internetin en büyük arama motoru Google, milyonlarca kullanıcının dosyalarını internette saklayacak dev bir ‘online depolama sistemi’ kurmayı tasarladığı bildiriliyor.

Haber şöyle devam ediyor; ‘Bütünsel Online Depolama’ olarak tanımlanabilecek sisteme dair bilgiler, Google CEO’su Eric Schmidt’in verdiği bir sunumdan alındı. Kurumsal amaçla yapılan sunuma ait PowerPoint dosyasının bir hata sonucu internete sızdığı belirtiliyor. 

Bak sen! İroni böyle bir şey işte... 

Powerpoint'i sızdıran bir şirket kullanıcıların bilgilerini internette saklamaya talip oluyor. Burada bir hata var ama nerede? Ya bu sızdırma meselesi "viral marketing" denilen olayın bir versiyonu ya da Google daha baştan yan basıyor. Neyse bunu geçiyorum... Google'ın CEO’su Eric Schmidt, kurum çalışanlara yönelik mesajında, “Sonsuz depolama ile tüm kullanıcıların dosyalarını saklayacağız, e-postalar, internet geçmişi, resimleri ve diğerleri...” cümlesini kullanıyor.  

George Orwell'ın 1984 adlı romanında bir bölüm okur gibi oldum! Perşembe günü katıldığım toplantıda teknolojinin araç olduğunu ve onu yönetebilmemiz gerektiğini söyledim... ve ekledim; ben çok uzatmadan gidicem buralardan. Bu işin bu kadar içinde olup bunları söylemek ve yazmak da bir ironi ama teknoloji bir yere kadardır. Asla unutulmaması gerekn bir şey var....aslolan insandır!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yunanistan Gezi Notları - Günübirlik Kos

İtalya Gezi Notları – Roma ve Milano

Arjantin Gezi Notları - Buenos Aires