Levi's RedWire - Muzi

Satış; talebin olmadığı noktada başlar!

Hedef kitlenizin hali hazırda severek, isteyerek ve bolca tükettiği bir ürününüz varsa satış çok daha kolaydır. Daha çok pazar payınızı ve rekabet gücünüzü korumaya odaklanırsınız. Ancak işe sıfırdan başlıyorsanız, ürününüz yeniyse ve henüz istediğiniz talep oluşmamışsa işin rengi değişir.

Başlarsınız kendinize sormaya; Hedef kitleye nasıl ulaşırım? Markamı nasıl tutundururum, beyinlere çakarım? Ürünümü nasıl konumlarım? Hangi startejiler daha uygun olur? vs vs vs... İşte ben bugünlerde bu soruları sıkça soruyorum kendime! :)

Doğan Holding'in çil çil paraları saydığı, Doğan Elektronik Muzik şirketinin kendi DRM ile piyasaya sunacağı müzik ve eğlence platformu MUZİ için düşünüyorum, taşınıyorum, kaşınıyorum! Şimdi burada şirketin geleceğe dönük stratejisini ve planlarını yazmıyıcam elbette ama ilk meyvelerinden biri olan Levi's RedWire projesini paylaşmak istiyorum. 

 > Hedef kitle olarak bakıldığında Levi's ve Muzi örtüşüyor 
> Markanın konumlanması açısından geyet uygun ve başarılı 
> Diğer markalar için güzel bir interaktif kampanya örneği 
> Muzi markasının dolaşımı açısından harika 
> Levi's, Muzi ve Hedef Kitle üçlüsü için kazandıran bir model (Win-Win-Win)

Başlangıç için daha ne olsun? Değişik fikir ve projeler beynimde dönmekte ama herşeyin bir yeri ve zamanı var, olgunlaşma süreci var! :) Herşey bir anda ve kolayca olsaydı sektördeki bunca insana ne ihtiyaç olurdu? Daha da önemlisi daha iyisini, etkilisini ve başarılısını aramazdık! :) Gidin, oynayın, eğlenenin, müziklenin... www.levisredwire.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yunanistan Gezi Notları - Günübirlik Kos

İtalya Gezi Notları – Roma ve Milano

Fransa Gezi Notları - Cote d’Azur