Kayıtlar

50 Ways Marketers Can use Social Media to Improve Their Marketing

Add social bookmark links to your most important web pages and/or blog posts to improve sharing. Build blogs and teach conversational marketing and business relationship building techniques. For every video project purchased, ensure there’s an embeddable web version for improved sharing. Learn how tagging and other metadata improve your ability to search and measure the spread of information. Create informational podcasts about a product’s overall space, not just the product. Build community platforms around real communities of shared interest. Help companies participate in existing social networks, and build relationships on their turf. Check out Twitter as a way to show a company’s personality. (Don’t fabricate this). Couple your email newsletter content with additional website content on a blog for improved commenting. Build sentiment measurements, and listen to the larger web for how people are talking about your customer. Learn which bloggers might care about your customer. Learn

Dijital Pazarlama - Digital Marketing

Bundan yaklaşık 1,5 yıl önce yine Blogger'da Dijital Pazarlama adı ile bir blog açtım ve Türkiye'de bu konu yeni yeni kendine yol bulmaya çalışırken, Dijital Pazarlama ya da Online Pazarlama kavramları daha yeni yeni hayatımıza girerken ne olacağını görmek istedim. Tabi ki bir blog mümkün olduğu kadar güncellenmeli, ziyaretçilerine her seferinde farklı içerikler, bilgiler sunmalı. Açıkçası aynı dönemde, vaktimin çoğunu yeni nesil interaktif ajanslar arasında yer alan şirketimiz iGOA için harcamak durumundaydım. Buna ek olarak o günlerde Dijital Pazarlama ile ilgili konu da bir blogu besleyecek kadar çeşitli değildi. Bugün site istatistiklerden takip ettiğim kadarıyla her geçen gün bu bloga gelen kişi sayısı artmakta ve Google'da "Dijital Pazarlama" diye arama yapıldığında ilk sırada gelmekte. Buradan çok basit iki sonuç çıkartabiliriz; 1- Dijital Pazarlama ya da Online Marketing konusuna ilgi artmış ve her geçen gün artmakta 2- Halen bu konuda yeterli içerik ol

Krizde Reklam - Çözüm Internet !

ABD'de başlayan ve dünyayı etkileyen global krizin etkilerini tüm şirketler hissediyor. Kimileri üretimini kısıyor, kimileri personel sayısını azaltıyor, kimileri harcamalarını kısıyor... 2001 yılında Türkiye'de yaşanan krizde bir çok firma ilk olarak reklam giderlerinde kısıntıya gitmişti. Ancak bunun yapılacak en doğru hareket olmadığı, krizi reklamla aşan firmaların kendini göstermesi ile kanıtlanmıştı. Elbette her şeyin normale dönmesi biraz vakit alacaktır. Eminim şu anda firmalar hem reklam yapmak hem de çok para harcamamak için ne yapabiliriz diye düşünmekte.     Çözüm mü? Tabi ki Internet :)   Halen bir interaktif ajansı olmayanlara hemen bir tane edinmelerini (buyrun iGOA 'ya), olanların da kısıtlı bütçelerle de olsa ne yapılabileceğini görüşmeleri pek faydalı olacaktır. Unutulmamalıdır ki ulusal gazetelere çıkılacak bir veya iki yarım sayfa ilan bütçesine internette harikalar yaratılabilir, online kampanya yürütülebilir hatta advergame bile mümkün olabilir. Böy

Work @ iGOA ? in GOA?

Resim
The FWA - Jobs and Careers for the Creative Industry: Company: iGOA Location: Goa, India Position: Interactive Designer Information: http://www.thefwa.com/fwa_jobs/igoa_job1008.html To Apply: If you are up for a challenge, send your resume together with your portfolio to iGOA For more about us: http://www.igoa.in/ iGOA – Let's GOA

Goa ofisimiz açık :)

Swissair'de çalıştığım zamanlarda Türkiye'de bayram seyran olduğunda tüm Türkiye'nin sessizliğe gömüldüğü, işyerlerinin kapandığı dönemlerde İsviçre merkeze bilgi verirdik; şu tarihler arası kapalıyız diye. Bugün iGOA olarak Türkiye dışında da faaliyet göstermemizin ve bir ofisimizin olmasının avantajını yaşıyoruz. Soranlara "Istanbul ofisimiz kapalı, Goa ofisimiz ise açık, çalışıyoruz" diyoruz. Üzerinde Güneş Batmayan Ajans olmanın yanında bayram seyran çalışan da bir ajans olduk... Hayırlısı :) Herkese de iyi bayramlar buradan...

International Young Interactive Entrepreneur (IYIE) Award 2008

Türkçe adıyla Uluslararası Genç İnteraktif Medya Girişimcisi Yarışması'na iGOA'nın kendi konseptinin oldukça yenilikçi ve "fark" yaratan bir fikir olduğunu düşünüerek başvurmuştuk. İyi de yapmışız, "short list"e kaldık ve Perşembe sabah juri karşısına çıkıyorum. Yarışmanın birincisi Türkiye’de "Yılın Genç İnteraktif Medya Girişimcisi" unvanını kazanıp Kasım 2008’de İngiltere’de düzenlenecek olan uluslararası yarışmada Türkiye’yi temsil edecek. http://www.britishcouncil.org/tr/turkey-arts-international-young-interactive-entrepreneur.htm Hayırlı olsun mu? :)

İngiltere Gezi Notları - Londra

Resim
Birleşik Krallık ile ilgili ilk yazım İskoçya üzerineydi ve bu yazıda Büyük Britanya ile Birleşik Krallık arasındaki farkı pub’ın birinde bana soran bir İngilizin dilinden paylaşmıştım: “ What is the fucking difference between the United Kingdom and Great Britain? ” Bu cevabı İskoçya yazımda bulabilirsiniz. Bu defa da Birleşik Krallığın ve Britinya İmparatorluğu'nun başkenti Londra'yı anlatmaya çalışarak Great Britain yazılarımı tamamlıyorum. Londra Gezisi Londra'ya ilk kez bundan 14 yıl önce, American Airlines 'da çalışırken, 24 saatten az bir süreliğine iş için gitmiştim. Roma ve Istanbul'dan sonra yakın tarihin üç “ İmparatorluk Şehri ”nden biri olan bu şehirde ilk kez gidenlerin yaptığı gibi metroyla, ya da İngilizlerin tabiriyle “tube” ile Picadilly Circus'a inip, buradan Regent Street'den yürüyerek Trafalgar Meydanına gitmiş, Big Ben'i uzaktan görmüş, sahilden devam edip Soho üzerinden Oxford Street'e gelmiş ve sonundaki Marble Arch'dan

Generation V

Merak ediyorum... bir gün aldığımız bir brief'de bir marka "hedef kitlem Generation V'dir" diyecek mi? Bugüne kadar aldığımız briefler hep AB grubu 25-35 yaş gibi tanımlanırken Generation V'de oyunun kuralları değişiyor ;) Nedir bu diyenler için Gartner'dan güzel bir yazı işte burada; http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=721008 Bir sonraki yazım pek yakında burada.... İnteraktif Ajanslar olarak katılınabilecek yarışmalar ve bunların bizlere katkıları çevresinde şekillenmekte