05 Ocak 2006

Full Moon Party @ Koh-Phangan

Tayland / Koh-Phangan

Koh-Phangan'a en son bundan 3 yıl önce kuzenimle gitmiş, "full moon party" sonrası Istanbul'a dönmüş ve 15 gün kendime gelememiştim :) Yine gidiyorum!

Uzun bir yolculuk olacağı kesin... Önce Istanbul'dan Zürih'e uçup 3-4 saat bekledikten sonra 10,5 saat sürecek Bangkok uçağına binicem. Ertesi öğlen Bangkok'a varıp 1 saat sonra kalkacak Bangkok Air'in Koh-Samui uçuşunu yakalıyıcam. Son olarak Koh-Samui'den kalkan bir tekne ile yaklaşık 45dk. daha gittikten sonra akşam saatlerinde Koh-Phangan'a varmış olucam.

Aklınızdan geçen sorulara hemen cevap vereyim; hayır ben manyak değilim ve evet kesinlikle değer!

Önce 6 gün kadar şu yanda gördüğünüz kumsal benzeri bir noktada öyle bir yatıcam ki dalgalar göbeğime kadar gelip geri çeklicek! Her gün masaj alıcam... bir gün thai, bir gün relaxation. Saat kullanmayı orada bırakmıştım çünkü belirleyici olan tek şey güneşin doğuşu ve batışı. Fakat en çok merak ettiğim mekan bizden sonra Koh-Phangan'a açılan baklavacı! (munchies olayını çözmüş baba)

Geceleri "psychedelic trance" ve "goa trance"in en nezih tınıları eşliğinde kafam bi dünya salınıcam, güzel kızların peşinde maymun olucam! Bolca eğlenip, kafayı resetliyicem.

Ayın 14'ünde "full moon party" var! Daha ne olsun? Sabahtan hazırlanmaya başlayıp, erken bir yemekten sonra dinlenmeye çekilicez. Cez diyorum çünkü parti zamanı ekip nüfusu 5 kişiye ulaşmış olacak. Saat 21:00 gibi kendimizi Had-Rinn'e atıp ertesi öğlene kadar coşucaz.

Parti sonrası 1 gün rehabilitasyon şart! Ertesi gün zaten rotamızı Istanbul'a çeviriyor olacağız... Umarım conta yakmadan döneriz!

Görüşmek üzere :)

borga
Yol Gidenindir !

Update:
Bu yıl ilkbaharda güneş tutulması zamanı Antalya'da organize edilen "fullmoon party" tutulmadan sonra kaldırılmadı. Hala orada mı bilemiyorum ama meraklısı için mekan Manavgat'ın ilerisinde ;)

2 yorum:

yilmaz dedi ki...

Selam,
ben koh samui'de yasiyorum.
güzel bir programin var, bende de öyle baslamisti, simdi burada yönetici olarak calisiyorum.
iyi tatiller dilerim, belki bir fullmoonparty'sinde görüsürüz...
samui'li Yilmaz

Borga Dinçler dedi ki...

Bu seneyi kaçırdık artık, 2 tane kaldı, onlara da gelemicez gibi :( ama seneye mutlaka! :) Görüşmek üzere...