26 Temmuz 2013

Yol Gidenindir!

Yıllardır gezip gördüğüm şehirleri, ülkeleri tamamen kişisel gözlemlerime, yaptığım sohbetlere ve yaşadığım deneyimlerime dayanarak kendimce bu blog üzerinden sizlerle paylaşıyorum. Yazılarıma başladığımda memlekette gezi yazısı yazanlar iki elin parmaklarını geçmeyecek sayıdaydı ve pek çoğu gazete köşelerinde ücretsiz uçak bileti alığı havayolunun, misafir edildiği otelin buram buram reklamları kokan yazılar yazıyorlardı.

Çıkış noktam da bu oldu. Yurtdışına seyahat etmenin zaten soru işaretleri ile dolu olan niyet ve hazırlık aşamasında insanlara samimi, ticari olmayan gezi notları aktarmak, gidilecek yerde işlerine yarayacak bilgiler vermek ve seyahatlerini bir nebze olsun daha keyifli kılmak adına yazmak üzere Yol Gidenindir! dedim.

Bundan iki gün önce blogumun Seyahat Blog Ödüllerine aday olduğunu öğrendim. Üşenmedim tüm seyahat bloglarına göz attım. İçlerinde benim tarzıma yakın, oldukça yararlı olanlar da var, blog olmaktan çıkmış, evrim geçirip sıkıcı web sitelerine dönüşmüş olanlar da. Bir de tematik seyahat blogu olarak tanımlayabileceğim, çok da hoşuma giden iki blog var. Herkesin emeğine, ayaklarına ve ellerine sağlık.

Yol Gidenindir! Blogumun aday olması beni mutlu etti. Daha fazla insana ulaşmak, faydalı olmak adına bu mutluluk. Kişisel bir tatmin de var elbette işin içinde.

Ben tüm takipçilerime Seyahat Blog Ödülleri sitesini ziyaret etmelerini, farklı bloglara göz atmalarını tavsiye ederim. Yol Gidenindir! için vereceğiniz oylar için de şimdiden teşekkür ederim.

Not: Bir önceki yazımda bahsettiğim BAE - Dubai yazısı bitmek üzere. İlgili linkler ve fotoğraflar eklendikten sonra pek yakında yayında olacak...

Hiç yorum yok: