21 Kasım 2009

Kurban Bayramı ve Yılbaşı

Kurban Bayramı kapıyı çaldı, Yılbaşına az kaldı!

Yerinde duramayanlar 5 günlük Kurban Bayramını 2009'un son tatil fırsatı bilip ne yapsak nereye gitsek diye planlar yaptı, google'da araştırdı, okudu. Elbette uzak mesafeler tercih edilmedi zira git-gel 2 günü yola harcamak pek mantıklı değil. Müslüman ülkelere de gidilmez zira bize bayram onlara da bayram, pek çok yer kapalı ;)

Blog istatistiklerine baktığımda belirli şehirler öne çıkmakta. Kimi neler görülmeli (kaşifler), kimi ne alınır (alışverişciler) kimi de gece hayatı (keyfine düşkünler) key wordleri ile arama yapıp düşümüş yolgidenindir.com adresine. Kurban Bayramı Gezi Önerileri isteyenlere kolaylık, işte en çok okunan yazıların linkleri;

İtalya - Roma / Milano
İngiltere - Londra
İskoçya - Highlands
Hollanda - Amsterdam
İspanya - Barcelona
Japonya - Tokyo (bunu çözemedim zira kim 5 gün için o kadar yol teper?)
ve tabi ki Türklerden Vize İstemeyen Ülkeler

Bir sonraki tatil Cuma gününe denk gelen 01 Ocak ve 3 günlük bir Yılbaşı long weekend'i. Muhtemelen Çek Cumhuriyeti - Prag ve Fransa - Paris revaçta olacak. Paris'e 3 kez gitmeme rağmen içimden hiç yazmak gelmiyor zira ben bir türlü sevemedim o şehri! Yerine Fransa'dan Cote d'Azur ya da kayak turu düşünenlere Les Arcs versek olmaz mı?

Bu arada meraklısına Halep'e gitmelerini öneririm. Istanbul'dan iç hat olarak Hatay - Antakya'ya uçuyorsunuz, oradan araba ile 1 saatte Halep'tesiniz. Ben bu aralar niyetlendim, bakalım ne zaman yolumuz düşecek?

Herkese iyi bayramlar, şimdiden mutlu noeller ve iyi yıllar...

Yol Gidenindir!

Hiç yorum yok: