06 Haziran 2007

Ziyaret edilen ülkeler...

Yol Gidenindir! blogu açtım başlığına "1995'ten bugüne dünyada gezilen 40'tan fazla şehir/bölge, yerel hayatlar, dostluklar ve yaşama dair... Gezi yazıları, notlar vs!" yazdım ve ne zamandır bunları bir haritada gösterme derdindeydim...


Bugün bir arkadaşımın blogunda (teşekkürler Kıvanç) aradığıma yakın bir uygulama buldum :) Bölge ve şehir bazında ne yazık ki detaylandıramıyorsunuz ama ülke bazında gittiğiniz yerleri seçip kendi "customized" haritanızı yaratabiliyorsunuz. İlgilenenler için sitenin adresi http://douweosinga.com/projects/visitedcountries

Benim haritam ise aşağıda...



2010 Update



Halen ve ancak %12,8'ini görebilmişim dünyanın :(

2011 Update


visited 31 states (13.7%)

2012 Update


visited 34 states (15.1%)
Create your own visited map of The World



Yol Gidenindir!

Hiç yorum yok: