11 Mayıs 2007

Gezi Yazıları - Karasızlık

En son eklenen New York yazısından sonra gittiğim gezdiğim yerlerden hangisini bu sayfalara taşıma konusunda kararsız kaldım...

Önce Portekiz geldi aklıma, Lizbon-Porto-Madeira üçlüsünü yazmaya başladım. Sonra Londra mı olsa dedim ama Londra'yı yazmak New York yazısından da zor :( hiç girişmedim. Hindistan gezi notlarını üçe bölüp üçüncü kısmı olan Goa'yı yazmıştım, kalan ikisine mi başlasam derken bugünü etmişiz.

Sanırım işin kolayına kaçıp Portekiz'i aradan çıkartıcam ;) Sonra sırasıyla Hindistan I ve II gelecek. Görüşmek üzere...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam Borga
Bende bu aralar yurtdisi turlarina cikmak istiyorum (hindistan ve amerika gezilerim oldu daha once) . Gezi planlari yaparken yol arkadasi dusunursen bana yazabilirsin. Yazacak eposta adresi bulamadigim icin yorum kismina yaziyorum. Anlasilan kimse sana yazsin istemiyorsun.

kartalgoz at bluebottle dot com

bu arada sayfadaki bilgiler cok guzel yazilar icin tesekkurler

Borga Dinçler dedi ki...

Yorumun için teşekkürler. Yılbaşında Goa'da olacağız, bekleriz...