08 Ocak 2006

Zurich Airport - The Terminal

Cumartesi günü saat 17:00'de kalkan Swiss International Air Lines ucağı ile Istanbul'dan Zurich'e geldim...

Ancak burada kaldim! :(


Binebilecegim ucak bu gece buranin saati ile gece 22:25'de...
Kendimi The Terminal filminin 2006 versiyonu gibi hissediyorum!

Bangkok ucagina pass biletlere yer kalmadigi icin binemedim ve geceyi havalimanindaki otelin yandan yemisi olarak tanimlanabilecek "dayroom"larin birinde gecirdim. Sabah 07:30'dan beri buralarda dolaniyorum.

Ama keyfim o kadar da kotu degil. Turgut Özakman'in "Su Cilgin Türkler"ini okuyamamistim, simdi gozlerim dola dola onu okuyorum 207. sayfaya geldim. Arada Thai (Tayland Havayolları) uçağına binmeye calistim ama yemediler! Biraz daha buralardayim.

Zaten hangi yolculuk bir macera degildir ki? Kuzenler Cocohut 4 numarali odaya yerlesmisler bile :) Bekle Koh Phangan geliyorum!

Her zaman dedigim gibi...
YOL GIDENINDIR!

1 yorum:

HRNYC dedi ki...

the home is where the heart is.. And remember there is no spoon! ;)