23 Ekim 2005

Dakika 1 Gol 1

Tel-Aviv'de Dakika 1 Gol 1...

Kendimi süratle havalimanından otele attım ve çok aç olduğum için oda servisini arayıp birşeyler söylemek istedim...

- Dıııııt....Dııııt
- İyi günler, oda numaram xxx, bir sipariş vericem
- Tabi ama güneşin batmasını beklemek durumundasınız
- ??? Anlıyamadım !
- Güneş efendim...batmalı (bu esnada Akdeniz üzerinde aşağı sallanmış güneşe bakıyorum ve manasızca hesap yapıyorum) Bugün şabat (kutsal gün) ve güneş batmadan yemek pişiremiyoruz
- Ben anlamam, yemek istiyoruuum, anlatabildim mi?
- Güneş efendim
- Patlaa!! Ben pizza ve diet cola istiyorum... hemeeeen, 4 saatlik uçuştan indim, açım ve güneş beni ilgilendirmiyor. Ayrıca güneşi beklersen zaten akşam oluyor ve akşam yemeği yiyebilicem fakat ben açım!
- Şabat günü bitmeli efendim, mutfak çalışmıyor, fırınlar kapalı...üzgünüm
- Adın neydi?
- xxx efendim
- Bak xxx, ben genel müdürün misafiriyim, şabata saygım var ama ben bir insanım ve çok açım! Şayet 30 dakika içinde birşeyler yemezsem aşağı inip yiyceğimi ben alırım fakat bu kimse için hayırlı olmaz... anlatabildim mi????
- Anlıyoruuum....O zaman ben size hazır birşeyler göndereyim


İsrail’e hoş gelmiştim... :)
Geziye ait yazı sonraki postta...

Hiç yorum yok: