16 Eylül 2005

En beğendiğin şehir ?

Roma?
Barcelona?
Uzakdoğu?


Genelde çok gezen insanlara yöneltilen soruların başında,
En beğendiğin şehir hangisi?” sorusu gelir.


Ben bu soruya cevap vermekten genelde kaçmışımdır zira herkesin hayatın içinde aradığı ve cevabını bulamadığı “o” her ne ise, bunu nerede bulabileceği de kişiye göre değişir. Fakat soruyu farklı bir şekilde sorarsanız; “Nerede yaşamak isterdin?”, işte buna cevabım var :)

Dünyanın en güzel, eğlenceli, mistik açıdan insanın ruhuna gıda olan canım Istanbulum haricinde üç yerde yaşayabilirim.

Barcelona, Roma veya Uzakdoğu’da bir ada!

Kuşkusuz biz Türkler için yaşadığımız yerden çok dostlarımız, etrafımızdaki insanlar ve hayatın sıcaklığı pek çok şeyden daha önemli. Bu duyguyu yakalayabildiğim iki şehir var dünyada. İkisi de Akdeniz ülkesi olarak tanımladığımız ülkelerin bence gözde şehirleri.

Uzakdoğu seçeneği ise aklımın bir köşesinde hiç durmadan çalışan bir .exe dosyası! Hani insanların emekli olsak da güneye yerleşsek takıntısı gibi benim de Uzakdoğu takıntım var.

Mesela Londra'yı çok sevmekle beraber 1 aydan fazla dayanmanın mümkün olmadığını düşünyorum. Amsterdam'ı ise yaşanacak yer olarak değil eğlenilecek en iyi şehirlerden biri olarak konumlandırıyorum ;)

Bu blog sayfalarında gittiğim yerleri paylaşırken Barcelona ve Roma’ya öncelik vermeye karar verdim. Gelecek yazı Roma hakkında olacak mesela...

Büyülü Uzakdoğu ve Hindistan seferlerini daha sonra, ayrıntılı ve farklı bir şekilde paylaşıyor olacağım.

Görüşmek üzere...

borga
Yol Gidenindir!

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.